Nápověda

Nepamatuji si svoje heslo, co mám dělat?

Na úvodní straně v pravém horním rohu klikněte na tlačítko "Přihlásit se". V následující nabídce klikněte na textový odkaz   "Zapomněli jste heslo?" a dále postupujte dle nabízených pokynů.

Mám možnost zahrát si vaše hry online i v ostré verzi (s peněžní sázkou a možností výhry)?

V současné době připravujeme ostrou verzi našich webových stránek. Po dořešení administrativních náležitostí dojde k jejímu spuštění v nejbližším možném termínu. O této skutečnosti Vás budeme informovat na Vašem zaregistrovaném e-mailu a na našich DEMO (www) stránkách.

Na jakém zařízení si mohu vaše hry zahrát?

Hry vyvíjíme tak, aby fungovaly na co nejvyšším množství různých zařízení. Podporujeme stolní a přenosné počítače, mobilní telefony a tablety. Podmínkou bezproblémové funkčnosti je moderní operační systém a aktuální internetový prohlížeč.

Jaké operační systémy podporujete?

U stolních a přenosných počítačů podporujeme operační systémy Windows 7 a novější, macOS 10.9 a novější a Linux (funkčnost závisí na konkrétní distribuci). U mobilních telefonů a tabletů podporujeme operační systémy iOS 8 a novější, Android 5 a novější a Windows 10 Mobile.

Jaké internetové prohlížeče podporujete?

Podporujeme všechny aktuální moderní internetové prohlížeče, např. Chrome, Firefox, Safari, Edge, Internet Explorer. Doporučujeme používat vždy aktuální verzi prohlížeče.

Co mám dělat, když hra neběží plynule?

Zkontrolujte, jestli na zařízení neběží další programy, které Váš systém zatěžují. Ujistěte se, že používáte aktuální verzi internetového prohlížeče, popř. zkuste jiný prohlížeč. Zkuste zařízení restartovat.

Co mám dělat, pokud mi hra nefunguje?

Pokud zaznamenáte jakékoli potíže s našimi hrami, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře umístěného v internetové Aplikaci – Menu – Zákaznická podpora.

Ve formuláři se vyskytují chyby. Prosím opravte je, poté můžete pokračovat.